Beach-y


Beachy or bitchy? This summer is full of surprises! I have already gone to the beach 10 times... And it's almost August. Last year, I didn't have that many opportunities to go. I find myself continuously without knowing what to wear...Even on the beach. That's why we're going to talk about my latest beach outfit which can be also be worn for a relaxed work downtown or even on holidays! Stripes are my thing (I literally don't know how many tees I got with stripes) and blue is also my thing, so why should I not choose a total blue outfit with stripes? The grey espadrilles are just a touch which stand out of the total blue outfit. There are not many days left for August and I'm leaving for a weekend escape, this is going to be one of my vacation outfits for sure! Have fun guys and don't forget to smile! 

Beachy ή bitchy? Αυτό το καλοκαίρι είναι γεμάτο εκπλήξεις! Έχω ήδη κάνει 10 μπάνια και συνεχίζω... Αυτό είναι πραγματικά μια έκπληξη γιατί πέρυσι δεν είχα κάνει ούτε τα μισά. Παρ' όλα αυτά το σύνδρομο του "δεν έχω τι να φορέσω" συνεχίζεται... Ακόμη και στην παραλία. Γι' αυτό το λόγο θα σας μιλήσω για το τελευταίο μου look για την παραλία το οποίο θα μπορούσε κάλλιστα να φορεθεί για μία χαλαρή βόλτα στο κέντρο ή ακόμη και στις διακοπές! Οι ρίγες είναι το ατού μου (Πραγματικά μακάρι να ήξερα πόσα t-shirts με ρίγες έχω) και το μπλε χρώμα επίσης, οπότε γιατί να μην επιλέξω ένα total blue σύνολο με ρίγες; Οι γκρι εσπαντρίγιες είναι μια πινελιά διαφορετικού χρώματος και σίγουρα ξεχωρίζουν ανάμεσα στο μπλε outfit. Επίσης, δεν έμειναν και πολλές μέρες για τον Αύγουστο και ετοιμάζομαι για κάποια τριήμερη απόδραση ίσως σε νησί, αυτό θα είναι σίγουρα ένα από τα outfits μου! Μέχρι το επόμενο post σας εύχομαι να περάσετε τέλεια και φυσικά να μην ξεχνάτε να χαμογελάτε!












No comments:

Thank you all for your comments!! :)

Kisses,George!!

Powered by Blogger.